מדוע נוצר עור שמן וכיצד נאזן אותו?

אף אחד או אחת מאתנו לא נולד עם עור שמן. מצב של עור שמן מתפתח במשך הזמן כתוצאה מתזונה ו/או לעיסה לקויה, כאשר תיתכן גם נטייה גנטית.

פגמי העור נוצרים לרוב בעקבות צריכתו של מזון שמן וכתוצאה מצריכת יתר של סוכרים מזוקקים. מערכת העיכול (כבד וכיס מרה) רוויה, מציפה את העודפים אל עור הפנים ואלה באים לידי ביטוי בעיקר כנקודות שחורות, נקבוביות מורחבות, פעילות יתר של בלוטת החלב, עור שמן ומבריק, פצעונים, שומנים תת עוריים ועוד.

הבשורה המשמחת היא שעור שמן זו אינה גזירה משמיים. ניתן למנוע, לטפל ולווסת מבלי לייבש את העור. הזנת העור במרכיבים חיוניים מאפשרת איזון של מרקם העור ללא שימוש בחומצות וללא קילופים אגרסיביים. נקבוביות מורחבות ניתנות לסגירה באמצעות רגנרציה של העור, תהליך התחדשות טבעי.

בשוק קיימים מוצרים רבים כגון: סבונים לניקוי, מי פנים המכילים אלכוהול ואף אנטיביוטיקה ותרופות. שימוש במוצרים אלה מסווה את הבעיה אך אינו מסיר או מטפל בתופעה. במהלך השימוש, ייתכן ונרגיש שיפור אך ברגע שנפסיק המצב יחזור לקדמותו.

בג’רנטיק ההתייחסות לתופעת העור השמן שונה מהיסוד. בג׳רנטיק מתמודדים עם הגורמים ומכניעים את התופעה.

ראשית, אנו מאזנים את התזונה. שנית, לא מייבשים את העור אלא מגנים ושומרים על הלחות הטבעית. תכשירים טיפוליים המיועדים למצבי עור שמן ופגמיו מכילים ויטמינים, מינרלים ויסודות קורט להשלמת המחסורים הספציפיים הגורמים לבעיות עור שמן. הזנה חיונית זו והשלמת המחסורים מסייעים לאיזון מלא של העור ולמראה עור בריא ללא פגמים.

יתירה מכך, בג׳רנטיק נמנעים לחלוטין מטיפולים מכאניים לכן, לפי גישת ג’רנטיק לא מתקיימת הוצאת קומודונים חיצונית מאחר וככל שלוחצים מגבירים את הפרשת החלב, פוגעים ברקמת העור ובפועל לא מטפלים כלל במהות הבעיה שתחזור על עצמה ושוב ושוב.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *