אקנה כסימן אזהרה

,

יש מקרים שבהם אקנה איננו סתם אקנה, אלא עלול להוות סימן אזהרה לבעיות גופניות אחרות

 

המידע המובא בכתבה זו מבוסס על המידע הכללי הרווח באתרי הרפואה והמדע בעולם, אין לראות בו כל המלצה או ייעוץ לטיפול ואין לראות בו ייעוץ או המלצה לרכישת תרופות. במידה והנך זקוק/ה  לטיפול או הכוונה פני/ה לגורם הרפואי, המקצועי המתאים. 

 

אקנה עשוי להוות גם איתות וסימן אזהרה לנשים כי מתחת לפני השטח מסתתרות בעיות רפואיות אחרות מאשר בעיית העור.

כאשר אקנה של אשה מלווה בצמיחה מהירה של שיער הפנים, התדלדלות השיער, או כתמים גלויים על הקרקפת, וכן במחזור לא סדיר, הדבר עלול להוות סימן לציסטות בשחלות (מצב שגורם לציסטות להתפתח בשחלות), או להיפרפלזיה (התרבות תאים) של בלוטת יותרת הכליה (קבוצת הפרעות בבלוטת יותרת הכליה).

יתכן גם שהאשה סובלת מגידול מפריש הורמונים הממוקם בבלוטת יותרת הכליה או בשחלות. לכן, אם את סובלת מתופעות אלה – חיוני שתפני לרופא שלך. בדיקה יכולה לאתר את הסיבה לבעיה ולאפשר לרופא להחליט מהו הטיפול הטוב ביותר עבורך.

במצב זה האקנה לא ייעלם עד שהמצב הרפואי יטופל.

 

טיפול אפשרי

להוציא מצב רפואי כמתואר לעיל, רוב מקרי האקנה של מבוגרים ניתנים לטיפול ולשליטה בצורה פשוטה למדי. עם זאת, ממחקרים שונים עולה כי נשים רבות אינן מחפשות כלל טיפול, היות שהן מאמינות כי הטיפול אינו אפשרי. דרמטולוגים וגורמים מקצועיים רוצים כי הנשים תדענה שגם אם אקנה המבוגרים עלול להיות עקשן, יש דרכים טובות לטפל בו.

 

לאיתור מוצרים לטיפול באקנה לחצו כאן

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *