קורס קוסמטיקאית משפיענית

הקוסמטיקאית כמשפיענית By Gernetic "קורס תקשורת, מדיה והפקת תוכן"

רקע

זהו קורס מופת מקצועי, ייחודי לקוסמטיקאיות נבחרות בו הן עוברות תהליך הכשרה המעניק יכולות והשראות להפוך למשפיעניות בולטות יותר בתחומן בעזרת כלים מעולמות המיתוג, התקשורת, הכתיבה השיווקית, יצירת התוכן והשימוש במדיות החברתיות העדכניות. הקורס כולל שפע תרגול אינטראקטיבי, הכנה מעשית לצילומי וידאו וסטילס ליצירת סרטוני דיגיטל, אותם הקוסמטיקאיות יכינו בהתאם לפרופיל האישי ולתעודת הזהות המקצועית שלהן.

מאמנת ומנחה ראשית גליה תורן חן 

יועצת אסטרטגית מובילה בישראל בתחום היופי, מגישת טלויזיה "מילון היופי" רשת 13 ומרצה מוערכת למיתוג ולשיווק. מומחית מהמעלה הראשונה למיתוג, לרשתות חברתיות מקוונות, ניהול קהילות במדיה חברתית, כתיבה שיווקית ועוד…

מבנה הקורס

מתכונת הקורס כוללת חמישה מפגשי לימוד בהנחית גליה תורן חן, בליווי צוות משפיעניות ומדריכות. מפגשים אינטראקטיביים הכוללים תרגול וידאו, הגשה, כתיבה יוצרת, טכניקות צילום ועוד… כל מפגש יארך כשלוש שעות, מדי שבוע בזום לקבוצה סגורה במרכז ההדרכה של החברה או בשילוב אמצעים דיגיטליים כמו זום/לייב לקבוצה סגורה. המשתתפות בכל קורס תהיינה חברות בקבוצת וואטסאפ יעודית מנחה ותומכת בה ניתן יהיה לשאול שאלות, להעלות עבודות ותרגילים ולקבל משוב שוטף מהצוות המקצועי.
התוכנית גמישה ונתונה לדגשים ולשינויים בהתאם לאופי הקהל ולדרישותיו. 

מפגש ראשון

הכרות עם עולם המשפיעניות, אמנות ההגשה ועמידה מול קהל בעולם של מיתוג

  • מה הם שוברי קרח?
  • כיצד יוצרים מזניקי קשב?
  • מה הם מרכיבי המסר?
  • כיצד מפענחים שפת גוף?
  • מה הם היסודות לאינטונציה כובשת?
  • מה הן הדרכים הנכונות לגיבוש אישיות מותג?
  • כיצד יוצרים הרצאות וסדנאות ללקוחותיכן

מפגש שני

איך להצטלם ולצלם באופן משכנע?

  • מה היא עמידה נכונה מול מצלמה?
  • כיצד מגישים תוכן בווידאו?
  • מה הם עקרונות היסוד לצילום סטילס למדיה החברתית?
  • מה הם יסודות עריכה מנצחת?
  • כיצד מגישים מוצרים?
  • מה הם יסודות האיפור והסטיילינג לצילומים?
  • מהי הדרך הנכונה לפנות למגזרים שונים?

מפגש שלישי

שיווק ורשתות חברתיות 2020

  • היכרות עם יסודות הדיגיטל
  • כיצד בונים ומיישמים גאנט שיווק?
  • כיצד מתכננים פוסטים וסטוריז?
  • כיצד מייצרים פעילויות מניבות באינסטגרם?
  • כיצד מקימים ומנהלים קהילות פייסבוק?
  • מה הן עקרונות השימוש ב"לייבים"?
  • חידושים, טיקטוק ועוד…
  • מה היא אומנות מכירות אונליין ברשת?

מפגש רביעי

סדנת כתיבה שיווקית מנצחת

  • הכרת יסודות המסר הכתוב
  • מה היא כתיבה עכשווית?
  • כיצד מוכרים דרך מילים?
  • אומנות כתיבת פוסטים, הלכה למעשה
  • טכניקות כתיבה יוצרת וקופירייטינג
  • עקרונות יצירת כותרות ומיתוג
  • עיתונות בת זמננו
  • יחסי ציבור
  • מה נשים רוצות?

מפגש חמישי

 Walk the Talk, כלים פסיכולוגים, תכנון וביצוע פרויקטים

  • מה היא פסיכולוגיה של אלופים?
  • כיצד מטפלים בדחיינות?
  • מה הן דרכי השימוש במאגר לקוחות?
  • כיצד להקים מאגרי מידע?
  • כיצד מאתרים ומשתמשים במקורות השראה?
  • דוגמאות לפעילויות
  • כיצד משיגים Walk the Talk?
  • מה הם הכלים הפסיכולוגים המנצחים ברשת?
  • כיצד מתכננים ומוציאים פרויקטים מהכוח אל הפועל?
  • משוב מעצב
  • סיכום קורס ומסיבת סיום
YouTube
Instagram
שיחה חדשה
1
צריכים עזרה?
היי❤️
כיצד נוכל לעזור לך?