קורס שיווק ומיתוג למרפאות אסתטיות


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/customer/www/professional.gernetic-israel.co.il/public_html/wp-content/themes/enfold/config-templatebuilder/avia-shortcodes/av-helper-masonry.php on line 362

"יוצאים מן הכלל"

קורס שיווק ומיתוג למרפאות אסתטיות

רקע

בעידן שבו הזירה האסתטית גועשת זה לא מספיק להיות איש מקצוע מצוין, צריך גם לצאת מן הכלל…

גליה תורן חן,  מגישת התוכנית מילון היופי והיועצת האסטרטגית המובילה של ישראל לענף הביוטי

פיתחה תכנית לימודים מיוחדת, עכשווית, בועטת ויעילה לרופאים בענף האסתטיקה  ששואפים להפוך למותג בתחומם

ולמנהלות המרפאה  המלוות אותם בדרך לפסגה.

בקורס נלמד את יסודות המיתוג העכשווי לענף היופי והאסתטיקה-

איך לבנות מותג בעולם עמוס מותגים?

איך למצוא את הקול הייחודי שלך ברשת?

איך להניע עבודה יעילה מול משפיענים וסלבריטאים?

ניגע בכתיבה שיווקית לענף האסתטיקה, נשפר יכולות צילום ועריכה ונצבור  כלים יצירתיים, בטחון וניסיון לכבוש את התחום.

מאמנת ומנחה ראשית גליה תורן חן 

יועצת אסטרטגית מובילה בישראל בתחום היופי, מגישת טלויזיה "מילון היופי" רשת 13 ומרצה מוערכת למיתוג ולשיווק. מומחית מהמעלה הראשונה למיתוג, לרשתות חברתיות מקוונות, ניהול קהילות במדיה חברתית, כתיבה שיווקית ועוד…

מבנה הקורס

מתכונת הקורס כוללת חמישה מפגשי לימוד בהנחית גליה תורן חן, בליווי צוות משפיעניות ומדריכות. מפגשים אינטראקטיביים הכוללים תרגול וידאו, הגשה, כתיבה יוצרת, טכניקות צילום ועוד… כל מפגש יארך כשלוש שעות, מדי שבוע בזום לקבוצה סגורה במרכז ההדרכה של החברה או בשילוב אמצעים דיגיטליים כמו זום/לייב לקבוצה סגורה. המשתתפות בכל קורס תהיינה חברות בקבוצת וואטסאפ יעודית מנחה ותומכת בה ניתן יהיה לשאול שאלות, להעלות עבודות ותרגילים ולקבל משוב שוטף מהצוות המקצועי.
התוכנית גמישה ונתונה לדגשים ולשינויים בהתאם לאופי הקהל ולדרישותיו. 

הקורס מתחיל בתאריך – 5.8.2021

מפגש ראשון

הכרות עם עולם המשפיעניות, אמנות ההגשה ועמידה מול קהל בעולם של מיתוג

  • מה הם שוברי קרח?
  • כיצד יוצרים מזניקי קשב?
  • מה הם מרכיבי המסר?
  • כיצד מפענחים שפת גוף?
  • מה הם היסודות לאינטונציה כובשת?
  • מה הן הדרכים הנכונות לגיבוש אישיות מותג?
  • כיצד יוצרים הרצאות וסדנאות ללקוחותיכן

מפגש שני

איך להצטלם ולצלם באופן משכנע?

  • מה היא עמידה נכונה מול מצלמה?
  • כיצד מגישים תוכן בווידאו?
  • מה הם עקרונות היסוד לצילום סטילס למדיה החברתית?
  • מה הם יסודות עריכה מנצחת?
  • כיצד מגישים מוצרים?
  • מה הם יסודות האיפור והסטיילינג לצילומים?
  • מהי הדרך הנכונה לפנות למגזרים שונים?

מפגש שלישי

שיווק ורשתות חברתיות 2020

  • היכרות עם יסודות הדיגיטל
  • כיצד בונים ומיישמים גאנט שיווק?
  • כיצד מתכננים פוסטים וסטוריז?
  • כיצד מייצרים פעילויות מניבות באינסטגרם?
  • כיצד מקימים ומנהלים קהילות פייסבוק?
  • מה הן עקרונות השימוש ב"לייבים"?
  • חידושים, טיקטוק ועוד…
  • מה היא אומנות מכירות אונליין ברשת?

מפגש רביעי

סדנת כתיבה שיווקית מנצחת

  • הכרת יסודות המסר הכתוב
  • מה היא כתיבה עכשווית?
  • כיצד מוכרים דרך מילים?
  • אומנות כתיבת פוסטים, הלכה למעשה
  • טכניקות כתיבה יוצרת וקופירייטינג
  • עקרונות יצירת כותרות ומיתוג
  • עיתונות בת זמננו
  • יחסי ציבור
  • מה נשים רוצות?

מפגש חמישי

 Walk the Talk, כלים פסיכולוגים, תכנון וביצוע פרויקטים

  • מה היא פסיכולוגיה של אלופים?
  • כיצד מטפלים בדחיינות?
  • מה הן דרכי השימוש במאגר לקוחות?
  • כיצד להקים מאגרי מידע?
  • כיצד מאתרים ומשתמשים במקורות השראה?
  • דוגמאות לפעילויות
  • כיצד משיגים Walk the Talk?
  • מה הם הכלים הפסיכולוגים המנצחים ברשת?
  • כיצד מתכננים ומוציאים פרויקטים מהכוח אל הפועל?
  • משוב מעצב
  • סיכום קורס ומסיבת סיום

קורס שיווק ומיתוג למרפאות אסתטיות

YouTube
Instagram
שיחה חדשה
1
צריכים עזרה?
היי❤️
כיצד נוכל לעזור לך?